RM-WIN & Robot Millennium & Soldis Strona G³ówna RM-WIN & Robot Millennium & Soldis
Forum na temat projektowania RM-WIN, Robot Millennium & Soldis

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Prawie podstawy
Autor Wiadomo¶æ
Nowicjusz
Go¶æ
  Wys³any: 2008-10-14, 18:27   Prawie podstawy

Witam. Może moje pytania wydadząsie niektórym śmieszne, ale dopiero pierwszy raz mam styczność z programem rm-win i jestem kompletnie zielony. Rzecz jasna zrobiłem sobie podstawowy kurs ze strony ale i tak niewiele sie z niego dowiedziałem :-/ ,,,a więc moje pytanie brzmi: Jak narysować na belce\ramie obciążenie trójkątne leżące na więcej niż jednym pręcie? Próbuję tworzyć to z obciążenia trapezowego ale nie za bardzo mi to wychodzi :-? ,,,z góry dzięki za odpowiedź i... cierpliwość :->
 
     
Nowicjusz
Go¶æ
Wys³any: 2008-10-14, 21:16   

Jeszcze jedno pytanie. Mianowicie jak narysować obciążenie momentem ?
 
     
Jawa 


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 44
Do³±czy³: 06 Wrz 2007
Posty: 162
Sk±d: PoznaÅ„
Wys³any: 2008-10-15, 20:41   

Trójkąt to szczególny przypadek trapezu tak więc musisz wybrać obciążenie trapezowe a jako wierzchołki trapezu podać tą samą wartość. Wszystko się wyjaśni jak zerkniesz w zrzut ekranu.

Jeśli trójkąt miałby mieć wierzchołek na początku to w ax oraz bx nalży wpisać 0.

PS: nie ma głupich pytań, nie wiesz to pytaj i zawsze wracaj na forum. Może Ty kiedyś komuś pomożesz.

trojkat.jpg
Plik ¶ci±gniêto 980 raz(y) 26,71 KB

 
     
Nowicjusz
Go¶æ
Wys³any: 2008-10-15, 23:03