Z dniem 1 lipca 2008 r. wprowadzona została procedura autoryzacji klucza protekcyjnego w odstępach co trzy miesiące.
Pierwsze uruchomienie programu po tej dacie inicjuje procedurę autoryzacji, która wymaga podłączenia klucza protekcyjnego do komputera oraz jego połączenie z internetem.
Operacja ta może trwać od kilku do kilkudziesięciu sekund i jest niezauważalna przez użytkownika.
W przypadku pojawienia się komunikatu należy upewnić się, czy komputer ma sprawne połączenie z internetem i ponowić próbę autoryzacji (ponownie uruchomić program).
Jeśli autoryzacja nie kończy się powodzeniem, prosimy o kontakt pod adresem: cadsis@cadsis.com.pl
Powodem wprowadzenie obowiązku autoryzacji klucza jest częste zgłaszanie przez użytkowników utraty klucza protekcyjnego i żądanie wydanie jego duplikatu.
Aby utracony klucz stał się bezużyteczny dla osób trzecich, które weszły w jego posiadanie, konieczne jest wykonanie procedury jego autoryzacji.
Użytkownik może zażądać wyłączenia na stałe procedury autoryzacji klucza, ale wówczas traci prawo do wydania duplikatu klucza protekcyjnego w przypadku jego utraty.